Seniorklub

Kontakt: Jana Požárová, členka výboru
Tel.: 733 683 901

NABÍDKA TĚM STARŠÍM – SENIORKLUB

Kulturák Božský_burger_nováŽivotní potřeba starších občanů scházet se, je všeobecně známá. Ne jinak je tomu i v našem městě.

Již delší dobu, pravidelně každou třetí středu v měsíci ve 14 hodin, se schází starší občané našeho města, ale i z blízkého okolí, v bítešském Kulturním domě.

Volné sdružení Seniorklubu je otevřeno všem starším občanům, bez jakékoliv povinnosti přihlašovací, příspěvkové a evidenční.

Pravidelné akce Seniorklubu v Kulturním domě se staly oblíbenou klubovnou seniorek a seniorů. Do Seniorklubu rádi chodí, aby se zde opět setkali s přáteli, chodí sem za zábavou, vzděláním, pro informace o dalších připravovaných akcích – vycházky, zájezdy, plavání v krytém bazénu, exkurze, výlety na kolech a další. Na svá setkání si senioři často zvou na besedu významné a zajímavé osobnosti.

Kdykoliv můžete přijít mezi nás. Další informace o nás získáte v místních měsíčnících, ve Zpravodaji města a v Exitu 162, ale hlavně na našich pravidelných setkáních v Seniorklubu a také zde na webu www.bitessko.com.

5uv8jU aLwpTG5GbCP56MmAbKq-Mx24KaEEYd2xdwZPOM Em056QrY790AeaidyTlxXoH4EP1011147

ROK 2021 V SENIORKLUBU

leisure-time-373859 640Počátek roku byl poznamenán epidemiologickou situací. Museli jsme činnost klubu omezit. V dubnu jsme začali s výlety na kolech. Tyto výlety mají dlouholetou tradici. Jezdíme každou poslední sobotu v měsíci - od dubna do října.

V květnu jsme začali s vycházkami, chodíme každé úterý. V roce 2021 jsme si vyšli 29krát a nachodili 220 km.

VÝLETY NA KOLE v roce 2022

cykloturisté seniorklub_2Přátelé cykloturistiky,

zdravím vás u nového ročníku našich výletů.

Připomenutí a pravidla organizace:

- bezpečnost především, každý odpovídá sám za sebe, je dobré mít výrazné oblečení, aby nás bylo dobře vidět
- jezdíme pospolu a přesto každý jak je mu milé
- od dubna do září každou poslední sobotu v měsíci
- startujeme od fotbalového stadionu

Plán výletů na rok 2022

• 30. dubna - start ve 13.00 hod od fotbalového stadionu - Velká Bíteš – Bělizna – Jedov -Náměšť nad Oslavou – Otradice - Velká Bíteš

• 28. května - start v 9.00 hod od stadionu – Velká Bíteš - Javůrek - Pohádka máje - studánky H a R – Hvozdec – Veverská Bítýška - Hálův mlýn – Velká Bíteš

• 25. června - start v 9.00 hod – Velká Bíteš – Vlkov - vlakem Žďár - Pilská nádrž - Velké Dářko - Žďár

• 30. července - start v 9.00 hod – Velká Bíteš – Domašov - Chroustovské údolí - Rosice –Zastávka – Velká Bíteš

• 27. srpna - start v 9.00 hod – Velká Bíteš – Ondrůšky – Bojanov - Horní Libochová –Kundratice – Křižanov – Ruda – Velká Bíteš

• 24. září - start v 9.00 hod – Velká Bíteš – Vratislávka – Strážek – Mitrov - Tren. Rokle – Žďárec, Borovník – Velká Bíteš

• 29. října - start ve 13.00 hodin - tradičně na Svatou Horu za naší patronkou – Velká Bíteš - Skřinářov - Rohy - Svatá Hora - Rohy - Ondrušky – Velká Bíteš

Tak si pokud možno užijme pěkných cest, nových zážitků a setkání s přáteli.

Za organizátory Vás zdraví

Marie Kalinová

Rok 2019 v Seniorklubu

Zase je za námi další rok a je čas na bilancování. Scházíme se každou třetí středu v měsíci v přísálí kulturního domu. Lednová schůzka již tradičně patří starostovi města. Na dalších schůzkách nás navštívil - kronikář města Ing. Alois Koukola Csc , povídali jsme si o historii města a jeho regionu. Také nám promítl video z evropské soutěže o vesnici roku, kterou vyhrála obec Heřmanov, prohlédli jsme si také jednu z kronik města.

Poděkování

Ve středu 27. listopadu si senioři prohlédli rekonstruované budovy základní školy. Prohlídka se uskutečnila na pozvání ředitelky školy Mgr. Věry Kroutilové, která nás také školou provázela. Sešli jsme se v 15.00 hodin u „Amose".

Další rok je před námi

P1030132Vážení senioři, rok utekl jak voda, leden je pryč a už je tu únor.

Stále se scházíme každou třetí středu v měsíci v kulturním domě.

Na lednové schůzce byl našim hostem starosta města Ing Milan Vlček, letos nás navštívil i s místostarostkou JUDr.  Alenou Malou. Bylo to pěkné a zájímavé odpoledne.

Zpráva cykloturistům

P4300012 _kopiePokračujeme. Tradičně, každou poslední sobotu, v měsících duben až říjen. Pozvánka všem, kdo mají rádi kolo, touží poznat něco nového,chtějí něco udělat pro svoji kondici. Nezávodíme, kocháme se, užíváme si ve společnosti přátel.

Leden 2018 je za námi

V lednu jsme byli na čtyřech vycházkách. Na první jsme se podívali na Babinec,přes Letnou k prvnímu mlýnu.
Další pondělí jsme jeli autobusem do Krokočína, odtud pěšky do Hlubokého, kde jsme poseděli v pivovaru u Sv. Jakuba (kvůli nám otevřeli), zpět autobusem do Velké Bíteše.